The TrekEarth Forums - View Single Post - I'll begin to delete my gallery in a few hours
View Single Post
Old 09-22-2012, 08:34 AM
siolaw siolaw is offline
TE Expert

Default Daniel....

Hi...

I am still under shock due to the recent departures of Daniel and more....
I wonder if it crossed the moderator's mind that Daniel may have forgotten about the "Repost" rule??? In my book, the correct polite and respectful way was to remind him the rule (without deleting) or even simpler: moderator mark the post as "Repost".... Furthermore, it seems that Daniel asked the picture to be reactivated and he got a negative answer....!!!
Now, many members (not to mention some of the greatest on TE) have been discouraged and left the site, why chase away more???
I am regularly checking the ALEXA ratings and TE ranking is dropping by the minute, so the method proves to be counter-productive.
I wonder what is TE management business plan (although that is nothing of my concern...!)
My 2 cents
L.
__________________________________________________ __

Salut ...

Je suis encore sous le choc à cause des départs récents de Daniel et autres...
Je me demande si il est venu à l'esprit des modérateurs que Daniel avait peut-être oublié la règle du "Repost"??? A mon avis, la façon correcte polie et respectueuse était de lui rappeler "la loi" (sans effacer la photo) ou, encore plus simple, marquage du post en tant que "Repost" par le modérateur lui même ....
Par ailleurs, il semble que Daniel a demandé que l'image soit réactivée et cela lui a été refusé ....!
Beaucoup de membres, et pas des moindres, ont été découragés et ont quitté TE, est-il raisonnable d'insister dans cette voie ??

Je regarde régulièrement les évaluations ALEXA et TE dégringole dans les classements jour après jour.... la méthode semble donc contre-productive.
Juste mon opinion....
L.
Reply With Quote