Forums

Go Back   The TrekEarth Forums >

Notices

Reply

Thread Tools

Good mortijo 2004-11-20 8:28

Een heel mooie atmosfeerfoto, John. Geeft goed de ambiance van ons kille novemberweer weer. Je lettertype is goed gekozen. Jammer voor het kleine foutje in de titel. Het doet niets af aan de kwaliteit van het beeld, maar het staat slordig.

Old 11-20-2004, 07:48 PM
jhm's Avatar
jhm jhm is offline
TE Expert

Default To mortijo: Fout

John,
Kijk ik had dit tot heden niet gezien dat Middelburg een l ontbrak, dit is het natuurlijk er voor zitten en het niet zien, van dit kleine schrijffoutje, wat misschien de postbediende erger zou kunnen zijn. De werel zal er niet vanop gekeken hebben!
Groeten,
jhm
Reply With Quote
Old 11-20-2004, 07:55 PM
mortijo's Avatar
mortijo mortijo is offline
TE Expert

Default Re: To mortijo: Fout

De wereld niet, maar ik dus wel. Zuivere beroepsmisvorming John, pure, zuivere beroepsmisvorming. Het spijt me dat je last schijnt te hebben van kritiek, ik zal er me dus in de toekomst zoveel mogelijk van onthouden. Nog een prettig weekend verder
Reply With Quote
Old 11-21-2004, 09:08 AM
jhm's Avatar
jhm jhm is offline
TE Expert

John,
Ik denk niet dat u dit juist heeft geïnterperteerd, want deze kritiek kan alleen maar bijdragen aan beter opletten, dus waarom zou ik?
Misschien les gegeven nederlands John? Omdat u spreekt van beroepsmisvorming!
Groeten,
jhm
Reply With Quote
Old 11-21-2004, 12:03 PM
mortijo's Avatar
mortijo mortijo is offline
TE Expert

Ik ben inderdaad regent Germaanse talen, ten minste dat was mijn opleiding. Ik heb slechts een koude Maandag les gegeven. Maar ik heb 6 jaar als corrector gewerkt bij de Hoge Autoriteit (EGKS) in Luxemburg en zoiets leidt onvermijdelijk tot beroepsmisvoring. Als je naar een filmvoorstelling gaat herinner je je, bij het verlaten van de zaal, wel nog de fout in de ondertitels maar je bent de helft van de film vergeten.
Nog een prettige Zondag.
Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules